2009. december 14., hétfő

Célok, okok

Először is: nem dolgozom a fürdőszoba iparban :)

A témával először 3 éve találkoztam, saját házunk fürdőszobája és burkolatai kapcsán. Azóta jobban elmélyedtem benne, rengeteg hasznos infót szedtem össze, tudtam és tanultam meg: így született ez a blog.

Tény, hogy rengeteg olyan apróság van ebben a szakmában, melyek az átlagember fejében meg sem fordulnának, ugyanakkor rengeteg, feleslegesen kidobott pénztől és időtől kíméli meg azokat, akik olvastak/hallottak a témáról.

A blog elindításának elsődleges célja tehát, hogy olyan információkkal szolgáljon az építkezők, felújítók részére a fürdőszoba, csempe, szaniter, fürdőszoba bútor, zuhanykabin, csaptelep, fürdőkád stb. témakörben, melyek idő- és pénzpocséklástól, valamint rengeteg bosszúságtól kímélik meg őket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése